søndag 29. mars 2020

Tapaskveld

Sist helg hadde jeg veldig lyst på tapas. Ferdigkjøpt tapas. Bare kos, uten å måtte lage masse forskjellige retter selv. Jeg søkte etter tapas på nettet, og var innom på nettsiden til det eneste stedet jeg kunne tenke meg at kunne ha. Jeg var imidlertid litt for seint ute der, for bestilling måtte gjøres dagen i forveien, og dermed måtte jeg fint bare ignorere tapaslysten.

Det er fascinerende med internett og algoritmer. Det var den store vaffeldagen nå i uka, og etter at jeg søkte etter vaffeloppskrift på nettet ble jeg "bombandert"med annonser på vaffeljern... Selv om jeg også hadde vært på nett og søkt etter tapas, ga ikke det noen resultater - før torsdag denne uken. Da dukket plutselig dette innlegget ut av intet, opp i min Facebook-feed:


Det hørtes nesten litt for godt ut til å være sant; så mange "retter", til den prisen, men jeg ringte nå og fikk bestille tapas til 3 personer til lørdag kveld.

Mann og Sønn tok seg en lærekjøringstur for å hente på avtalt sted og klokkeslett, mens jeg satt spent hjemme og ventet.

For en mat de kom hjem med:





Satayspyd, tapasboller, dadler med bacon, spare ribs, krydderpølser, ovnsbakte poteter, oliven, soltørkede tomater, scampi, røkelaks i butterdeig, lefser med parmaskinke, tzatziki, aioli, hvitløksdressing og foccacia.


Et sant festmåltid. Det blir ikke siste gang vi bestiller mat derfra! Takk, Tommy!

Og konserten? Utrolig kul!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar