onsdag 14. januar 2015

Share a Coke with ...

Jeg er Coke-a-holiker! Jeg drikker ikke verken kaffe eller te, men til gjengjeld drikker jeg Cola. Hver dag. Jada, jeg vet det ikke er bra ....!

Coca Cola har lenge hatt en kampanje gående med forskjellige navn på flaskene sine. Share a Coke with ... Og jeg har lett og lett etter mitt navn.

Merete er et vanlig navn i Norge, ca 5 000 personer har jentenavnet Merete som første eller eneste fornavn. Men jeg har aldri funnet en eneste Colaflaske med Share a Coke with Merete på. Jeg har imidlertid funnet Habibi. Jeg kjenner ingen som heter Habibi, men jeg kjenner mange som heter Merete. Det er vissnok såpass mange i Norge som heter Habibi at de får sin egen flaske, men Merete?? Nei... 

Jeg har uttrykt meg STERKT i heimen om akkurat dette.

Datter kom hjem fra kino for en stund siden, og kunne formidle at hun hadde funnet "min" Colaflaske. Men at hun hadde drukket den opp selv....


Eh... WHAT???

Hun hadde med seg tomflasken (!) hjem (!), som bevis (!), så den fikk jeg... I det minste...

Jeg leter dermed fremdeles etter "MIN" flaske... Og jeg vet den finnes der ute et sted...

Jeg vet egentlig ikke hvorfor dette er en så stor sak for meg ...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar