onsdag 28. januar 2015

Utpressing

I dag har jeg blitt utsatt for utpressing. Det er en grov beskyldning. Bedre er det ikke at det er Datter jeg retter beskyldningen mot... 

Hun har lenge irritert seg over venner som kopierer bilder fra bloggen hennes, uten å kreditere henne for dem. Og det har jeg vært fullt klar over. Likevel brukte jeg to bilder fra bloggen hennes i mitt forrige innlegg, uten å spørre om lov, eller å kreditere henne. Jeg anser hennes bilder som nesten like mye "mine" all den tid hennes bilder enten er tatt med mitt kamera, eller med min linse, eller hun har brukt min eller farens mac til å blogge med ...

Til jul fikk jeg den fineste Marc Jacobs klokken. En skikkelig beauty! Heldige meg! 



Datter er nesten like glad i Marc Jacobs som meg, og jeg nevnte vel for henne at hun kanskje kunne få låne klokka av meg - en gang

Jeg glemte å ta klokken på meg da jeg gikk på jobb i dag. 

Utpå ettermiddagen hadde datter fått med seg mitt blogginnlegg Evig Optimist, og følgende utveksling av meldinger fulgte:




Den lå jo bare der, ja…

Jeg lover, Marlene, jeg skal aldri mer låne bilder fra bloggen din uten å kreditere deg. Og dersom du ser på innlegget det gjelder, så ligger det nå kred inne. La klokka mi være i fred!!!

3 kommentarer:

  1. hehe utprssing og forhandlinger! Helt konge!
    Kjenner meg igjen

    Anne Berit

    SvarSlett
  2. Tenk, hun tok klokka mi som "gissel"… ;-)

    SvarSlett
  3. hehehe.....bare haerlig !! :)

    SvarSlett