fredag 17. april 2020

London

I dag skulle vi hatt reist til London, men med viruspandemi over hele verden gikk denne turen like åt skogen, som ganske sikkert våre to neste bestilte turer også kommer til å gjøre. Dessverre.

Vi hadde planlagt turen til London sammen med to vennepar. Vi skulle shoppe, dra på afternoon tea og mennene skulle på fotballkamp. Vi skulle kose oss med god mat og drikke, og bare nyte denne fantastiske byen som jeg aldri blir lei av å besøke.

Jeg har ikke et nøyaktig tall på hvor mange ganger jeg har vært i London, men det nærmer seg nok 50. Jeg tør dermed påstå at jeg er rimelig godt kjent, ihvertfall i sentrumsdelen. Mange har bedt meg om anbefalinger og veiforklaringer til forskjellige steder. Til en venninne som skulle til London for første gang, laget jeg et kart med de viktigste stedene markert.


Et veldig enkelt kart, men det funker! Jeg tør påstå at om du holder deg til dette kartet, har du kontroll på det vikigste, og du får alt du måtte være på jakt etter. Jeg ser på det enkle kartet, ser for meg gatene og butikkene, og lengter!

Hotellet er avbestilt, og flybillettene er flyttet til november. Forhåpentligvis er verden normal igjen da, og jeg kan få reise tilbake til min favorittby.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar