torsdag 9. april 2020

Challenge accepted

I går kveld meldte jeg meg på en challenge. Datter var på besøk, og fortalte om Runner's World virtuelle løpechallenge. Jeg er ikke egentlig et konkurransemenneske, men liker å løpe og elsker medaljer og ble ganske gira etterhvert som hun fortalte.


Runner's World Challenge tilbyr altså virtuelle løp og månedlige utfordringer i tiden fremover, og jeg har meldt meg på utfordringen "mil etter mil i april". Her kan en velge mellom en totaldistanse på 42, 150 eller 300 kilometers løping i løpet av april måned. Datter har meldt seg på 150 kilometer, men det blir nok litt i overkant for meg. Jeg valgte derfor den korteste distansen på 42 kilometer, og det bør jeg klare. Jeg har allerede 14 kilometer i beina for april, og mangler da "bare" 28 ...

Jeg hadde egentlig meldt meg på Hålandsvannet løpet som skulle vært arrangert 14. april, men det er nå flyttet til august. Dermed ble dette en god erstatning. Og medalje vil komme i postkassen få dager etter at målet er gjennomført.

Så får man bare håpe at løping fremdeles blir tillatt fremover, og ikke forbudt slik som i Frankrike.

Gjett hvem som skal ut og løpe i dag?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar