lørdag 28. mars 2015

Påskeferie

Endelig er det påskeferie. 

Påske for meg er å slappe av i sofakroken eller i sola på terrassen med strikketøy eller ei god bok, kose seg sammen med familie og venner, masse god mat, gå på tur med Kvikk Lunsj og appelsiner, grille pølser i pinnebrød og marshmellows på bål, og koke egg utendørs.

Jeg er i utgangspunktet ikke så veldig glad i fargen gul, men påsken er jo gul, så litt gult må man ha rundtforbi ...

Jeg har selvfølgelig kjøpt inn masse gule tulipaner og påskeliljer, og jeg har gule lys i lysestakene.




Påskeegg og påskeservietter er handlet inn, og påskepynt er tatt frem.



Det samme er påskegul kjøkkenklut.


Og så har jeg kjøpt inn påskegult garn for å strikke spisebrikker til påske-frokostbordet. 


Nå blir det nok ikke spisebrikker på bordet denne påsken, så fort strikker jeg ikke, men jeg har begynt, så får jeg se hvor langt jeg kommer. Planen er ihvertfall at jeg skal ha et sett ferdig før neste påske.

1 kommentar: