onsdag 8. april 2015

På flyttefot

Jeg har flyttet!

Like før påske fikk jeg vite at jeg skulle flytte fra prosjektet jeg har arbeidet på de siste to årene, og som nå mer eller mindre er ferdig, til et annet prosjekt. Det var en som skulle slutte der, og jeg skal ta over hans arbeidsoppgaver.

Første arbeidsdag etter påske ble dermed brukt til å pakke sakene mine i E4, og flytte dem ned til ny pult i E3. Det var heldigvis ikke så mye å flytte, jeg hadde allerede gått gjennom alt jeg hadde liggende og fått kastet eller arkivert det jeg ikke lengre trenger.


Å skifte prosjekt er nesten det samme som å begynne i ny jobb, med nye kollegaer, nye oppgaver og nye rutiner. Alt er nytt. For ikke å glemme ny etasje. Jeg tar meg selv til stadighet i å ta heisen opp i 4. etasje, og gå inn til min gamle, nå tomme, pult.

Jeg sitter og leser og går gjennom informasjon til øyet er stort og vått. Hodet mitt er helt fullt, og det kjennes  ut som om flere tømmerhoggere som hamrer løs har trengt seg inn i hodet mitt. Heldigvis vet jeg at det kun er en overgang, og at det vil gå seg til etter hvert.

Godt det er kort uke denne uka, og snart helg!


1 kommentar: