fredag 20. mars 2015

Drømmen om Tango

Jeg drømmer fremdeles om Tango!

Tango skal være den beste restauranten i Stavanger, men akkurat det vet jeg veldig lite om. Med unntak av et lite besøk utendørs under Glamaten for etpar år siden, har jeg ikke vært på Tango. Mann har vært der flere ganger, og skryter utrolig av maten der i etterkant, hver eneste gang. Og jeg som er så glad i "lite mat på store tallerker", er kjempemisunnelig.

Etter å ha sutrer i årevis om at jeg aldri hadde vært der, fikk jeg til min store glede Tango-middag til bursdagen i fjor. Bord var til og med bestilt. Men så fikk jeg sommerinfluensa, og det var lite vits i å gå dit når jeg var totalt uten både smak- og luktesans. Bord måtte dermed avbestilles, og siden har jeg ikke hørt noe mer om det.

Jeg har liksom vært frisk lenge nå ...

Jeg synes det er litt frekt å etterspør bursdagsgaver, så jeg går her i det stille og venter på ny dato for det etterlengtede Tango-besøket. Det er ikke så veldig lenge til jeg har bursdag igjen, og det hadde jo vært kjekt å få fjordårets gave før årets, liksom...?

Så i ventetiden lider jeg meg igjennom bilder fra andres veldokumenterte besøk på Tango...






Mann er egentlig veldig dårlig på å ta hint, men om han ikke tar dette hintet, gir jeg opp!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar