søndag 15. mars 2015

Kosehelg

Jeg var tilbake i Korshamn denne helga også, denne gang sammen med Mann og Barn. Vi kom akkurat frem tidsnok til å få med oss den fineste solnedgangen.


Jeg fortsatte frokosttrenden fra forrige helg - ikke helt "Aina-standard", men imponerende nok til meg å være, og disket opp med nybakte, grove scones til frokost både lørdags- og søndags morgen.

 
Selvfølgelig ble Gjengen nøye instruert i hva man skulle ha på: Philadelphia-ost, rips gele og bacon! Gjengen var ikke like begeistret for dette som meg, kanskje med unntak av Datter.

Planen for helga var egentlig å få opp båten og klargjøre den til salg, men trøblete hjul på båthengeren spolerte den planen. Så får man gjøre det i påsken heller! I stedet ble det nok en helg med total avslapping og for mitt vedkommende stort sett kun sløving på sofaen. Litt strikking ble det jo, det hører jo med til avslapping, og jeg fikk gjort ferdig kjøkkenkluten i gult, til påske.


1 nøste bomullsgarn, pinne 3.5, 57 masker, 3 rette + 1 vrang. 

Nå skal vi ikke ned igjen før til påske, siden Mann drar til Lofoten på skrei-fiske neste helg, men neste gang vi skal dit, skal vi være der i 10 dager. Det gledes!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar