torsdag 5. februar 2015

Teppetyv

Noe av det mest idiotiske som er oppfunnet, er queen size seng.

Jeg må ha space når jeg skal sove. Mye space. Det får man ikke i en queen size seng!

Når ungene var mindre, kom de av og til inn til oss om natten. De kom aldri til meg. De visste at de uansett ikke fikk komme opp i min halvdel av sengen ...

Det eneste som er mer idiotisk enn queen size seng, er duo dyne, og aller verst er duo dyne i en queen size seng. Fryktelig trangt, og en eneste stor kamp.

llustrasjonene nedenfor, bare med ombyttede kjønn/roller, demonstrerer min kamp hver eneste gang Mann og jeg skal overnatte i en seng med duo dyne ....


Nå har jeg akkurat hatt en sånn helg, i London. Queen size seng og duo-dyne, og Mann tok for seg av hele dyna - etter at han hadde skrudd varmen på rommet ned til 20 grader ...

Jeg har for øvrig aldri vært på et hotell før hvor en hel samling med ørepropper ligger tilgjengelig på nattbordet... Det skulle strengt tatt ikke være tenkelig engang, på et 4-stjerners Holiday Inn hotell!


Vi hadde heldigvis ikke behov for dem! Det kan jo være vi var ekstremt heldige, men det må jo være en grunn for at de ligger der. Dette hotellet står ihvertfall ikke på min liste over mulige overnattingssteder for fremtidige London-turer; queen size seng OG duo-dyne, i tillegg til ørepropper er ingen god kombinasjon for ei som er langt inn i komfort-alderen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar