søndag 3. oktober 2010

ToT - The Final Gig - Ever !!


Så var et kapittel slutt! Theatre of Tragedy hadde sin avskjedskonsert på Folken i går kveld.

Jeg er "relativt fersk" innenfor denne musikksjangeren! Eller, som ♥JK♥ ville sagt: relativt fersk med musikksmak overhode. Jeg begynte ikke å få øynene opp før ♥JK♥ sendte meg den første Elusive-CD'en, addressert til ”Eros Ramazzotti fanclub Norway”... Veien har gått til siden det, og jeg har derfor bare fått med meg 3 konserter med ToT. Det kjennes som altfor få! Men... lite å få gjort med det nå, det var bare å nyte kvelden!

Jeg hadde trodd at Folken skulle vært utsolgt. Helt fullt var det imidlertid ikke, selv om det var mye folk - og veldig mye kjente, bl.a. på disse to skjønneste (!) og flinkeste (!) karene;


Jeg hadde egentlig håpa at karen til venstre sto på scenen heller... Han lova imidlertid at det ikke skulle bli så lenge til jeg skulle få se ham på en scene igjen... Så Tommy: Jeg venter spent...!! ;-)

Det ble en veldig fin kveld, en utrolig bra konsert med alle de "rette" sangene! Og når de spilte den aller, aller siste sangen som ToT, var jeg sikkert ikke den eneste som sto med en liten klump i halsen.


Så om de om etpar års tid finner ut at de savner det, og vil gjenta kvelden fra i går, så stiller jeg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar