søndag 3. oktober 2010

Klenodium

På konserten i går hadde jeg med meg CDcover som jeg håpet å få signert, men jeg glemte både det - og å handle merchandise. Typisk!!

På vorspielet hadde imidlertid litle-Morten med seg et lite klenodium til meg:

I 1997, leeenge før jeg skjønte noe om "skikkelig musikk" hadde Theatre of Tragedy konsert på Jørpeland. Litle-Morten var på denne konserten, og fikk tak i setlisten, som han etter konserten hadde fått signert. Han mente jeg tok mye bedre vare på slike ting enn han, derfor fikk jeg den av han.




For meg, som er veldig glad i "slike ting", var jo dette hinsides bra! Utrolig kjekt å ha i "samlingen"!

Oppvarmingsband for ToT på denne konserten skal visstnok ha vært Tristania - i SIN spede begynnelse! Må ha vært et hinsides bra sted å være; på Jørpeland, 24. mai 1997!

1 kommentar:

  1. Dette var dagen da Litle Morten ble totalt frelst, og innså at her på vestlandet kan me virkelig laga skikkelige musikk. Huske denne konserten som om det var for få månder siden, med unntak av at det ble litt mye flytende utover kvelden.

    Viste heller isje ka eg skulle med dette klenodiumet, men noe sa meg at ein dag så komme det til nytte. Vel.. det gjorde det også da :)

    Det va foresten ein kanonbra lørdag nå også, men i god tro så ble det igjen litt mye.... vann..

    vh
    Litle Morten

    SvarSlett