torsdag 7. oktober 2010

Synske evner og spådommer ...

Jeg fikk opp denne annonsen på pc’en min her om dagen:


Interessant!

Tenk, at det går an å lese i et menneskes hånd om denne kommer til å bli rik. Det er ganske enkelt fantastisk. Hvis jeg hadde hatt den evnen til å kunne lese det – tenk hvor rik JEG kunne blitt da?

Jeg har blitt lest i hånden en gang – bare for moro skyld, og uten å betale for det. Det var sist jeg var i Kina, og hun som leste i hånden min var ei dame fra Taiwan, som var med i reisefølget mitt. Hun drev ikke med dette til vanlig, men kunne det, mente hun.

Hun kunne, uten å ha møtt meg før, fortelle meg hvor gammel jeg var, når jeg hadde gifta meg og hvor mange barn jeg hadde. Hun så også at jeg levde et godt liv! Alt dette visste jeg jo egentlig fra før, og trengte ikke henne til å fortelle meg det! Så kom det interessante: Hun kunne lese i MIN hånd, at min mann – som satt hjemme i Norge og som hun aldri hadde møtt - kom til å bli veldig, VELDIG rik! Ganske så imponerende.

Jeg sitter mest og lurer på NÅR denne spådommen skal tre i kraft – og ikke minst hvordan den vil gå i oppfyllelse. For det finnes ikke tvil i min sjel om at damen kunne sine saker, og snakket sant ...!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar