onsdag 18. april 2012

Votana

For en stund siden fikk jeg en Grupon "invitasjon", basert på at de hadde en "kampanje" med tilbud på aromaterapi hos Votana. Prisen var veldig bra; 239 kroner for en times aromaterapibehandling - mot normalt 700. Nesten for godt til å være sant. Jeg kjøpte selvfølgelig en slik!


Det gikk noen uker før jeg bestilte time, og fikk høre av stadig flere at Grupon-kupongene svært sjeldent fungerte problemfritt. Så og si alle jeg snakket med, som hadde benyttet seg av Grupon-tilbud, hadde opplevd problemer av forskjellige slag. Jeg ble derfor ikke overrasket når resepsjonisten hos Votana ringte meg i går og ønsket å avlyse timen som var bestilt til i dag. Jeg spurte selvfølgelig, basert på infoen jeg satt på, om det hadde noe med at jeg skulle bruke Grupon kupong til å betale for timen. Neida, selvfølgelig ikke - og la uoppfordret ut om at jeg ikke måtte stole på det som sto om dem på nettet. Jeg har verken før eller etter sett noe om dette på nettet, men OK. Jeg spurte da om begrunnelse for avlysning, og det var visstnok fordi det var veldig hardt for massør å massere 8 kunder på en dag.... Det måtte jeg jo forstå...! Joda, kjøper den, men det var en god stund siden jeg bestilte, og da kunne jeg velge mellom flere ledige timer. At de har overbooket etter at jeg bestilte, går jeg ikke med på. Om de hadde ringt for å avlyse dersom jeg skulle ha betalt på "vanlig vis" ville hun heller ikke bekrefte...


Etter litt frem og tilbake gikk hun med på at jeg skulle få behandlingen min i dag - men da måtte de flytte timen min et kvarter - fra 18:00 til 17:45. Hva i all verden det kunne hjelpe den stakkars massøren, som dermed fremdeles "måtte massere 8 kunder på en dag", aner jeg ikke.

Noe skeptisk og ikke så veldig imponert og imøtekommende møtte jeg opp til avtalt tid - 17:45. Og ble sittende og vente. Til ti på seks, fem på seks. Seks. Da kom massøren endelig ut og henta meg. Poenget med å flytte timen var dermed totalt fraværende. Og jeg ble ikke akkurat mer imøtekommende...


Men så begynte hun å massere, og det var aldeles nydelig. All min irritasjon forsvant, og etter timen svever jeg! Jeg tenker at det er den beste aromaterapimassasjen jeg har fått noengang, og jeg går mer enn gjerne dit igjen, til og med uten Grupon-kupong og til fullpris!

Og bildene i dette innlegget er tidsfordrivet mitt mens jeg ventet på at timen min skulle starte - de er altså tatt inne i lokalet til Votana.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar