fredag 27. april 2012

Siste dag i Hong Kong

I dag er siste dag i Hong Kong. Hjemreisen starter om ca 10 timer, og om halvannet døgn er jeg hjemme i Norge igjen.

I dag har jeg, for første gang siden jeg sa opp stillingen min 31. januar, "kjent" det - brutalt og vondt. Jeg har tatt forvel med to leverandører, to jeg har jobbet med i åtte år, og jeg vet at jeg nok aldri kommer til å møte dem igjen. Jeg har tatt forvel med leverandører tidligere, og jeg har hatt avslutning på jobb med mine kjære kollegaer. Det har vært trist, men i dag ble det liksom "overwhelming".... Det er siste kveld i Hong Kong, siste arbeidsdagen min, jeg er totalt utslitt og dermed også litt i emosjonell ubalanse, og følelsene tok nesten overhånd...

Nå gjenstår bare en middag her; på min favorittrestaurant Nobu, sammen med Jimmy. Jeg er stygt redd for at det bare kan gå skikkelig "gale" ...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar