onsdag 18. april 2012

Avslutning

I dag var siste ordentlige dagen på jobb - på kontoret. I morgen reiser jeg til Hong Kong og blir der ut neste uke, og siste offisielle dagen min i denne jobben er mandag 30. Da er det bare inn og levere fra meg saker og ting - og selvfølgelig skrive reiseregning!

Det har vært pizza og taler - ja, jeg holdt en liten tale selv også... - og blomster- og gaver- og Champagne-overrekkelse i lunsjen i dag. 


Det var mange fine ord å få, og jeg tar dem med meg videre, alle sammen!

I og med at jeg blir borte i over en uke, får jeg ikke gleden av blomstene jeg fikk, så i steden for å ta dem med meg hjem, ga jeg dem til hun som har vært min sjef. Er det noen som fortjener dem, så er det henne!

Jeg gleder meg stort til å komme til Hong Kong igjen, men jeg gruer meg til reisen frem- og tilbake. 20 timer på reisefot tar på både på ene og andre måten. Jeg har ennå ikke begynt å pakke... Jeg, som før i tiden pleide å starte pakkingen sånn to uker før avreise, er nå omvendt, og blitt en "i siste liten-pakker" - og føler fremdeles jeg har veldig god tid, all den tid flyet ikke går før i morgen ettermiddag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar