onsdag 8. desember 2010

Kunsttrekning igjen ...

Så har det også vært kunsttrekning på jobben til min mann. Vanligvis er jeg alltid med å setter opp lister der - jeg godtar ikke hvasomhelst på veggen. Eller, jeg gjør jo det, men liker å tro at jeg har et ord med i laget. Han hadde ALDRI fått kommet hjem med Miro Kenarov-bildene sine om jeg hadde vært inni bildet da han vant de, men de henger nå på veggen hjemme, for selv om jeg ikke liker de noe særlig, gjør jo han det...

Uanz, jeg visste jo at trekningen der var forestående, men ikke akkurat når. Og ikke fikk jeg vite noe heller, før han kom hjem med gevinsten.

Jeg ble veldig fornøyd, selv om jeg ikke hadde fått vært med å velge. Nå vet jeg ikke hva jeg "gikk glipp av", hvilke andre bilder det hadde vært å velge mellom, men det var så kult det han kom hjem med, at sannsynligheten for at jeg hadde valgt det samme er veldig stor.


Det er et litografi av Ragnar Olav Hauge, med tittelen "Det hender".

Bildet er imidlertid DIGERT, så jeg lurer på hvor i all verden vi skal henge det. Jeg trenger flere vegger!!!

2 kommentarer:

  1. Var jo et par andre bra også... slik som et par fylle menn, eller på fylla eller byen eller noe... men fornøyd med dette.

    SvarSlett