søndag 19. desember 2010

Endaett julebord ...

Årets tredje og siste julebord er historie. Godt hva som er gjort! Denne gang i regi av min bedre halvdel. Han hadde selvfølgelig glemt å informere meg om programmet - og det var med stor forskrekkelse jeg fikk vite fredag kveld at ståheien skulle starte tidlig - halv fire!

KValen sto på menyen. Betraktelig mye bedre enn de 3 foregående år, hvor Busserulls har regjert, men KValen blir likevel sjelden innertier hos meg... Høydepunktet ble faktisk tapasen vi fikk servert under showet - ikke at den var så sinnsykt spesiell eller god - men tallerkene den ble servert på, ga meg nesten pustebesvær. Jeg bare MÅ ha tak i slike - helst 30 stk!


Så, om noen vet hvor jeg kan finne disse, vennligst HYL ut!

Etter showet var det middagsbuffet, noe støyende og rølpete, sjøl for ei fra Jørpeland, og etter det var det dans med husbandet. Rett før den lokale Filibombomartisten skulle entre scenen, fant jeg det på tide å takke for meg.

Vanligvis begynner julebord klokka sju, så er man der i sju timer, så går man hjem. Og slik ble det også. Man var der i sju timer, så gikk man hjem! Og var hjemme før 23, og er våken og finfin i formen i dag. Egentlig genialt smart!

Nå er det kun familieselskap for Sønn 8 år på tirsdag som gjenstår, før man kan begynne å konsentrere seg om julen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar