fredag 27. november 2015

Black Friday-kupp

Black Friday er moro! Jeg hadde egentlig ikke planer om å kjøpe noe særlig; for det første er jeg arbeidsledig, for det andre er jeg så og si ferdig med julegavene, men som alltid er det noe som frister, som man bare MÅ ha. Jeg var ute og kjøpte en julegave, og handlet litt på etpar nettbutikker, og så fikk jeg mail fra Georg Jensen. 

I romjulen i fjor kjøpte jeg en del julepynt fra Georg Jensen. Jeg hadde det på ønskelisten min til jul, men jeg glemte å informere noen som helst om akkurat det ønsket, så naturlig nok lå det ikke noe under treet. Og hva gjør man da? Man kjøper etter-julegave til seg selv - fra seg selv! 

Jeg likte julepynten så godt at jeg ønsket meg mer, men heller ikke i år har jeg informert så veldig mange om akkurat det, bortsett fra et blogginnlegg fra nettopp romjulen i fjor - som garantert ingen husker... Dermed ble det til meg fra meg i år også!

Georg Jensen nettbutikk hadde salg i dag. Black Friday salg. Farlige greier. Men ikke så farlig likevel, da jeg så prisene. De var supre! Det ble både et 2015-hjerte og en 2015-stjerne på meg, i tillegg til nok en stor toppstjerne. Og det tilsammen til et lavere beløp enn jeg betalte for toppstjernen alene i fjor. 





Toppstjernene er kanonflotte, og siden jeg har to juletrær - ett hjemme og ett på hytta - må jeg jo ha to toppstjerner. Eller 4...- siden en kan ha dem både i vinduet og på toppen av juletreet ...

Som en ekstra bonus hadde SabiSushi 50% på alle menyer i dag. Gjett hva det ble til middag her i huset?

2 kommentarer:

  1. Den gikk jeg glipp av, men nå er jeg registrert hos Georg Jensen. Får aldri nok julepynt fra den kanten!

    SvarSlett
    Svar
    1. Stemmer det! Georg Jensen julepynt får en aldri nok av! Synd du gikk glipp av tilbudet. Husk det endelig til neste års black friday!! :-)

      Slett