mandag 29. juni 2015

Popcorn

Jeg elsker popcorn! Eller, popcorn i seg selv synes jeg egentlig ikke er så godt, heller ikke kun med salt og smør, men med popcornkrydder er det kjempegodt. 

Den aller største favoritten er karamellpopcorn! Til nå har jeg ikke funnet det i Norge, så da vi dro hjem fra USA i fjor sommer, handlet jeg med meg en hel del esker med micro-karamellpopcorn. Jeg har spinket og spart på popcornet MITT, men da jeg kom hjem her en kveld i vår, etter at jeg hadde vært ute på besøk og ungene hadde vært alene hjemme, fant jeg den siste, tomme esken i søpla. De hadde rett og slett spist opp den siste pakken min - uten at jeg engang fikk smake. Snufs. 

Mine venner i USA lurte på hva jeg ønsket meg til bursdagen, og da så jeg mitt snitt til å nevne min forkjærlighet for karamellpopcorn, at dette ikke fantes i Norge og at ungene hadde tatt min siste eske. 

I dag dumpet det hentelapp til bursdagspakke fra USA ned i postkassen.

Jeg måtte sette meg rett ned og le høyt da jeg hadde åpnet esken. Her snakket vi popcorn og tilbehør! I uttallige varianter. 



Det var popcornkrydder med karamellsmak, Cheesy Jalapeno, Ranch seasoning, og Kettle corn. Og så var det micro-karamellpopcorn, og forskjellige poser med ferdig karamellpopcorn. 





Karamelliserte nøtter og beef jerkey var det også oppi esken. 




Snakk om å få det du ønsker deg!!!!

I tillegg hadde de lagt opp i en folder for oss, eller spesielt for Mann, å studere før vi ankommer Texas om 4 uker...




MORSOMT!! 

Jeg håper virkelig ikke vi støter på noen av disse krypene i løpet av vårt opphold der. Det er liksom noe helt annet enn huggormen vi har her i landet ... 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar