fredag 19. juni 2015

Birthdaygirl

Det er gøy å ha bursdag! 

Jeg ble vekket 05-et-eller-annet med bursdagssang og gaver. Mann er litt uforutsigbar når det gjelder gavekjøp, han tar så og si aldri hint, så om jeg ikke direkte har instruert ham, vet jeg liksom aldri hva jeg kan forvente... Jeg var nesten sikker på at den store eska jeg fikk i fanget i dag morges (natt) var Kähler-vasen med sølvstriper som jeg har ønsket meg, men etter å ha fått av papiret og så esken gaven var pakket inni, skjønte jeg fort at det ikke var det, ihvertfall...

Oppi esken lå det en hageslange. Jeg ante ikke at jeg ønsket meg en hageslange...?? 


Høres jeg misfornøyd ut? Jeg er ikke det, altså. Eller, jeg hadde nok vært det om jeg kun fikk hageslangen, men jeg fikk også det jeg ønsket meg aller mest, som jeg har ønsket meg i flere år, noe som jeg faktisk fikk til bursdagen i fjor også, men som jeg aldri egentlig fikk: middag på Tango. I morgen. Suverent!


Etter at natt hadde blitt til morgen, fortsatte jeg med mitt vanlige, dagligdagse gjøremål som arbeidsledig; sykkeltur. I dag slo jeg til og med til med en ekstra lang runde; 40 kilometer. Så langt har jeg aldri syklet før, og jeg kommer nok aldri til å sykle noe lengre enn det. 


Da Mann kom hjem fra jobb, ble det sushi-date på Sabi, og vel hjemme igjen ble det champis, jordbær, fotball på TVen,


- og å svare på de over 200 hilsenene jeg har mottatt i løpet av dagen på Facebook. 

Nok en kjempefin bursdag går mot slutten. Tusen takk for all oppmerksomhet jeg har fått i dag! Jeg er heldig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar