lørdag 11. februar 2012

Skjult skatt ?

Jeg var en tur hos mine foreldre i dag, og kom på at jeg skulle se gjennom de gamle LP platene til min far. Der fant jeg noe som vel må kunne betegnes som en skjult skatt, nemlig førsteutgivelsen (og ganske sikkert også eneste utgivelsen) av stedets skolekorps LP fra 1978. Gjetter det ikke er mange som har tatt vare på denne...

På platen finnes store verk som Solveigs sang, Post Horn Polka og Tyroler Ländler.

På fremsiden av coveret er det bilde av hele skolekorpset i sine praktuniformer, og på baksiden har samtlige medlemmer skrevet signatur og alder.


Det var ganske mange kjente navn bakpå der, ikke så mange jeg klarte å plassere på bildene, men en del av de er på vennelista mi på Facebook...

Jeg forventer nå stor pågang fra interessenter som ønsker å kjøpe dette klenodiet som nok aldri er blitt spilt og dermed garantert må være verdt en formue .....

:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar