søndag 19. februar 2012

Pinterest

Jeg fikk en invitasjon fra Ingi på Facebook her om dagen, om Pinterest. Når Ingi hadde dene app'en, MÅTTE jo jeg også ha den.


Er litt usikker på poenget, jeg skjønner like lite av hva det er godt for, som jeg gjorde da jeg prøvde Twitter, men jeg skal nå gi det en sjangse...

Egentlig må jo Pinterest være helt topp, for et listemenneske som meg...

Foreløpig har jeg laget 9 boards, lister med forskjellige "pins" om mat, restauranter, reise, inkspiration, hobbyer og wish list ... :-)

Kun 4 av mine kontakter bruker Pinterest foreløpig, men de kommer vel sigende etterhvert, noen og enhver... Hyl ut om noen ønsker invitasjon!!

3 kommentarer:

  1. Og når du og Ingi hadde det så ble jeg vekket også og nå funker det endelig hos meg også!
    Behøver i alle fall ikke å kjede seg så lenge man har pintrest, mye morro å se her!

    AB

    SvarSlett
  2. Jeg da - skal ikke jeg få?

    SvarSlett
  3. Invitasjon er sendt via Facebook :-)

    SvarSlett