søndag 12. februar 2012

Morsdag

Morsdag er fine kort og frokost på sengen og blomster og gaver, er det ikke?

Vel, ingen har vekket meg med hverken frokost eller noe...  - hun som er hjemme ligger og bursover enda, og ga beskjed i gårkveld om at hun ikke  under NOEN omstendigheter skulle vekkes...

De to ande i husholdningen har tatt ut på hockeytur hele helga og kommer ikke hjem før i natt. Tror ikke noen av dem har tenkt på at det er morsdag i dag. De har ihvertfall ikke ordnet "noe" på forhånd. Er jeg riktig heldig, får jeg kanskje en hockeypuck eller noe når de er hjemme igjen, bare for skams skyld... for det var det eneste å få tak i ... ;-)

De fine liljene jeg har i vase i stua, kjøpte jeg til meg selv i går!


Takk!

Det er valentinsdag på tirsdag. Jeg venter i spenning!! ;-)

2 kommentarer:

  1. hehe ikke hold pusten mens du venter da!! Jeg venter meg absolutt ingenting til Valentinsdag, men jeg var heldig og fikk fint skjerf og armbånd av jentene mine i dag! I tillegg har min kjære Lise laget sjokolademousse til desert... yummi yummi, jeg gleder meg!
    Ha en super morsdag og så håper jeg noen våkner og tar seg litt av deg!

    AB

    SvarSlett
  2. Morsdagspresangen var jo å få sove frempå uten at gutta vekker deg med "smalltalk"!
    S&M

    SvarSlett