tirsdag 15. desember 2009

Nabokos ...


I ettermiddag var vi invitert til nabokos ute i hagen hos Steve og Anne Kristin. De hadde tent masse lys og plassert rundtom i hagen, fyrt opp grillen midt på plenen, og serverte kakao med krem, og smors (marsmellows som vi grillet og spiste med mariekjeks og sjokolade).

Etterpå hadde hele gjengen - vi var vel rundt 30 mann med stort og smått - boksen av, i mørket.

Jeg hadde kledd meg somom jeg skulle til nordpolen, med BF og det hele (Haver sine ord), men det hadde slett ikke vært nødvendig.

Det er ikke alltid så mye som skal til for å ha det sosialt og kjekt sammen!

Tusen takk til Steve og Anne Kristin for en utrolig koselig ettermiddag! Jeg hørte noen nevnte noe om at dette burde bli en adventstradisjon, noe jeg stemmer helt og holdent for....

3 kommentarer:

  1. Høres jo ut som en perfekt kveld med gode venner og naboer!!

    SvarSlett
  2. Det hørtes kjempekos ud jo! E på Hinna det skjer tydeligvis:) Sånne naboer har kje me :P

    SvarSlett
  3. *ler* Jea - då må jo du ta ansvar å organisera någe sånt for naboane då, vettu... ;-)
    Elle så får dokk flytta bort i gadå vår!!! ;-)

    SvarSlett