fredag 25. desember 2009

O'jul med din glede ...

Ååååå som jeg har ønsket meg Hunter støvler, og gleden sto nesten i taket da jeg fikk det til jul, auberginefarget - sammen med tilhørende fleecesokker i grått.



Åsså fikk jeg masse sjokolade fra Sjokoladepiken; (www.sjokoladepiken.no)
Sjokolade som passer til rødvin og sjokolade som passer til champagne.
Jummi.

En annen højdare var DVDen med den gamle klassikeren The Breakfast Club. Har ikke sett den siden 80-tallet, så det blir morsomt å se den igjen!!! Håper den er like kjekk som jeg husker den ...

Det ble en vellykket og koselig julefeiring i år også - til tross for omgangssyken som herjet familien dagene i forkant og truet med å ødelegge hele jula... Tre av fire er oppe og går igjen, fjerdemann som vi håpet skulle komme fra det uten noe, har akkurat kapitulert... Regner dermed med at vi har ødelagt nyttårsfeiringen for etpartre andre familier... Og til dem kan jeg bare si : SORRY!!!

1 kommentar:

  1. Supre støvler, kommer sikkert til nytte der nede i sør hos deg! Tenker meg det blir noen timer med kos når du tar fatt på the Breakfastclub også, digg digg!!

    SvarSlett