fredag 11. desember 2009

I LOVE JIMMY!!!

Da HM lanserte sin nye kolleksjon i samarbeid med Jimmy Choo tidligere i høst, var jeg fra meg av begeistring. Jeg fant raskt en liten clutch som jeg definitivt skulle ha. Men fikk jeg tak i den? NEI...

Dypt skuffet lettet jeg min frustrasjon rundtforbi - blandt annet til min venninne Camilla. Hun sjekket rundtforbi i sin by, Stockholm, men hun fant den heller ikke. Sa hun.

Gjett hva som kom i posten i dag?? Jeg er såååå happy.....



I Love Jimmy Choo... og Camilla!!!

3 kommentarer:

  1. Ååå, den va bare nydelige!! :):):) Heldige deg så har fått sååå fine Jimmy Choo veska:) Eg hadde hatt ann me meg øvealt!!

    SvarSlett
  2. Jaaa... eg e superheldig! Både som har så gode venner, og som har fått Jimmy Choo clutch!Hadde heilt slått an fra meg... Den finnes på ebay, men der e den (såklart) svindyr. Så eg e lykkelig, og det e fredag!!!

    SvarSlett
  3. Wee, kan det bli bedre!! :):):)

    SvarSlett