søndag 15. januar 2012

Luxus

Dette har vært en skikkelig luxushelg på hotell med spa, lunsj, middag, overnatting og frokost. Skikkelig avslapping og bare kos-kos-kos!

Det var ikke lange turen jeg var på - ikke lengre enn ut til Sola Strand Hotell. Selv om det bare var et kvarter hjemmefra, føltes det somom jeg var på ferie!

Starta med lunsj ved ankomst hotellet. Kanonbra buffet - med massemasse godt. Etterpå var jeg så mett at jeg rett og slett måtte på rommet og slappe av litt. Og det var litt av et rom. Hjørnerom, hvilket betyr diigert, og med flott utsikt over stranden.

Utpå ettermiddagen var det tid for å gå tur på stranden. I solnedgangen. Vakkert. Og bildene ble fine, selv med et heller dårlig mobilkamera.





Så var det rett i velværeavdelingen, med basseng, forskjellige badstuer, frukt og vin. Og ikke minst spa-behandling; nakke og rygg. Er fremdeles ganske øm etter peeling og massasje, men gjett om det gjorde godt.

3-retters til middag, med lakserull med sennepsaus til forrett, kalvestek til hovedrett og en aldeles fantastisk creme catalana til dessert.

En aldeles nydelig og avslappende helg, med andre ord. Som absolutt skal gjentas!

1 kommentar:

  1. Høres ut som en perfekt helg spør du meg! Behøver ikke dra langt for å kose seg!

    Anne Berit

    SvarSlett