onsdag 3. august 2011

Baby Foot

I dag tester jeg ut noe snedig!

Gressenke uten unger som jeg er i disse Lyngdal Cup tider, må man prøve å finne noe mer eller mindre fornuftig å fylle tiden med.

Jeg fikk anbefalt Baby Foot fra en kollega. Hun hadde testet det ut, og resultatet var visstnok fantastisk. Lettlurt som jeg er, har jeg nå vært på Vita og kjøpt meg en "Easy pack", og sitter nå med "vidundermiddelet" på.


Det er rett og slett en enkel greie for å få bort hard og død hud på føttene. Pakken består av to "sokker", poser fylt med en gelegreie som du stapper beina oppi. Posene var litt store, så jeg måtte tre på meg et par normale sokker oppå, for å holde de på plass.

Dette skal jeg sitte med i to timer, så skal geleen skylles av. Greit å ha Brann-Viking å se på mens jeg må sitte sånn!

I løpet av 5-7 dager skal de døde hudcellene tørke, og etter ei uke skal jeg - etter sigende - ha silkemyke "babyføtter". Som skal holde seg slik i 3 måneder. Høres nesten for godt ut til å være sant, men absolutt verdt forsøket.

Pakken kostet 199,- på Vita. Virker det, er det billigbillig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar