søndag 15. juni 2014

Galleri Oliv

Her i Korshamn har vi et lite galleri, som selger håndlagede produkter fra forskjellige lokale kunstnere.

Jeg kjøpte noen porselensmåker der i fjor sommer, og en liten keramikkfisk med underbitt og det mest fantastiske uttrykket.

Jeg har hengt opp en gammel fiskenot bak sofaen på terrassen og hang opp måkene og fisken i nota, sammen med et gammelt båtratt som Sønn fant på loppemarked i vinter. Nå har jeg ventet siden sesongslutt i høst på at Oliv skulle åpne galleriet igjen slik at jeg skulle få fylle opp mer i nota mi.


På vei til grillfest nå i kveld, var døra til Galleri Oliv endelig åpen igjen, og jeg fikk handlet med meg etpar keramikk sjøstjerner og -fisker, også med utrolig skjønne uttrykk.


Det var ganske mye mer  hos Oliv som jeg kunne tenkt meg å hatt på veggen, men det kan fort bli dyrt, så for å fordele det litt utover, får jeg handle litt hver gang jeg er her heller.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar