søndag 25. september 2011

God planlegging .... !! ??

... og så kommer man hjem da, fra Malaga, i går - midt på natta. I dagmorges var det å gå i gang med å rense stua. For alt! Hver en liten dings. Og når det gjelder vår stue, så innebærer det ganske mange dingser, både små og store... Nå er det kveld, og stua er tom - og rygg og føtter verker! Så mye for 1 ukes ferie!!


For i morgen kommer tømmermann, deretter rørlegger, så tømmermann igjen, videre kommer elektriker og så tømmermann enda en gang, før det hele avsluttes med maler. Jeg TROR ihvertfall det var den rekkefølgen... Stua skal altså totaloverhales!

Og alt MÅ være ferdig til 5. november ...

I mellomtiden skal vi en tur til London, en tur til Bokn, en tur ut på byen, min bedre halvdel skal på etpar jobbturer ...

Jeg må bare understreke at den tidsplanen har vært helt uten min innblanding... Dette er ikke mitt prosjekt! Jeg er noe bekymret, men det skal jeg jo selvfølgelig ikke si høyt.

Stua nede er altså renset, jeg sitter i en provisorisk innredet og overmøblert lotfsstue...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar