fredag 11. november 2022

Målfest

London var, som London alltid er: Fantastisk. Vi hadde en super tur. 

Det var klarvær da vi gikk inn for landing på Heathrow torsdag kveld, jeg kan ikke huske å noengang tidligere ha fått en så vakker "velkomst" til Byen i mitt hjerte.

Etter å ha hevet fra oss bagasjen på hotellet, denne gang på Russel Square, var det tradisjonen tro å dra rett til Chinatown og Golden Dragon for Duck in Pancakes. Må alltid ha det første kvelden i London!

Fredagen og lørdagen gikk i hovedsak med til shopping, før vi om kveldene møtte opp med Manns arbeidskollega og hans kjæreste for middag. 

Søndag var dagen vi alle 4 egentlig hadde reist over for; fotballkamp. Vi startet dagen med frokost på Coppa Club, med påfølgende besøk i den botaniske hagen Sky Garden - begge steder introdusert til meg av Datter ved forrige London tur. 




Da klokken nærmet seg 12, var det tid for å reise nordover. Først på pub, så på kamp. Arsenal mot Nottingham Forrest. 



For et gjensyn det ble med Emirates. Fullt hus, fantastisk stemning, 5-0 og storseier - og Top of the League!

Irritasjonen over at de 3 andre fikk billetter gjennom loddtrekning i "fanklubben" mens jeg måtte på svartebørs for å få kampbillett forsvant underveis, og var helt borte etter kampslutt. Da føltes det helt OK å ha betalt 500 kroner per mål...

Ny tur til februar er allerede bestilt. Trenger jeg å si at jeg gleder meg?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar