søndag 7. mars 2021

Oppgradering

Vi har ikke gjort stort i ferieleiligheten vår siden vi kjøpte den i 2012. Den var helt ny da vi tok over, og jeg har ikke følt videre behov for noe oppussing, egentlig. Siden det ikke har vært mulig å reise til utlandet og med behov for å skifte stue og miljø, har det vært fantastisk å ha muligheten til å reise sørover. Vi har derfor tilbrakt utrolig mye tid der det siste året, og det har ført til at små oppgraderingsideer begynte å melde seg.

Det startet med at jeg ønsket meg en sengegavl. Jeg fant akkurat den jeg ville ha - en i beige fløyel - på nett, og fikk en venn på sørlandet til å bestille den og få den levert til seg slik at vi slapp å transportere den hjemmefra. Da den var på plass, og jeg så hvor fint det ble, følte jeg for å oppgradere soverommet litt mer. 

Til bursdagen min i fjor fikk jeg et fint bilde-oppheng-display i gull, men siden øvrige ting på soverommet var i sølv, hadde den ikke blitt hengt opp. Med den nye sengegavlen ville det passe mye bedre med gull. Bilde-displayet ble dermed hengt opp, gullspray kjøpt inn, og lamper og knagger tatt ned og sprayet med gullfarge. 



Resultatet ble veldig bra!


Det ene fører ofte med seg det andre; vipps! så ble alt tilbehøret på badet også skiftet - fra sølv til gull, noe sprayet med gullspray, annet kjøpt nytt. 

Utrolig gøy har det vært og fornøyd har jeg blitt - selv om Mann til tider ba meg om å la gullsprayen få hvile seg litt ... 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar