onsdag 28. mars 2012

Gaffel & Karaffel

Det blir noen middager nå når man skal skifte jobb. Må ta "forvel" med alle de man har jobbet sammen med i en årrekke. Veldig, veldig koselig, og samtidig veldig, veldig trist.

I går hadde vi en slik middag, 4 jenter, på Gaffel & Karaffel. Vanvittig godt selskap! Jeg storkoste meg, og slik som vi lo, tror jeg de andre også gjorde det.


Jeg er fryktelig glad i kamskjell, og det hadde de som forrett. Kamskjell med sprøsteikt parmaskinke og eplemos. Jeg fikk bestilt meg en dobbel porsjon, og hadde det som hovedrett. Helt enkelt NYDELIG!


Til dessert ble det "snickers"; sjokolade og peanøttsaus. Veldig, veldig god, men også veldig mektig. Tror ikke noen av oss klarte å spise den helt opp.


Og så fikk jeg gave. Heldige meg. Molton Brown dusjsåpe og bodylotion. Akkurat somom noen visste at jeg liker veldig godt Molton Brown ....


Tusen takk, herlige jenter! Jeg håper inderlig ikke dette var siste gangen vi møtes, selv om jeg nå skifter beite ...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar