torsdag 25. mai 2023

Skattesøk

Jeg var inne på min side på skatteetaten her om dagen, og bare for moro skyld sjekket jeg søkestatistikken på mitt navn i skattelistene. Jeg hadde egentlig ikke forventet at det skulle stå noenting der, men det gjorde det faktisk.

Et vilt fremmed menneske har vært inne og sjekket min skatt 
- ikke en gang, 
- ikke to ganger,
- men tre ganger - på tre forskjellige dager i løpet av april og mai.


Seriøst; WHY??

Jeg har aldri hørt om vedkommende, og finner heller ikke mye informasjon om henne på internettet. Etter en sjekk på Facebook har jeg tilsynelatende heller ingen felles bekjente med vedkommende. Merkelig. 

Jeg har veldig lyst til å ta kontakt med vedkommende og høre hvorfor i all verden hun finner min økonomi så interessant, men kommer nok ikke til å gjøre det. 

Jeg er tilogmed så "grei" at jeg her sladder etternavnet i bildet jeg tok av hennes søk på min side. 

Men jeg har husk som en elefant, og glemmer sjelden et navn - så; kanskje det en eller annen gang kommer for en dag?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar