søndag 26. juli 2015

Danmark

Dejlige Danmark er unnagjort for denne gang. Vi har hatt en kjekk, men veldig travel DanaCup uke.

De siste 5 årene har det under DanaCup vært strålende sol og 30 grader. Det var det som var i bakhodet mitt da jeg pakket til turen. Jeg kunne ikke tatt med mer feil klær! Det regnet og blåste stikker og strå, noe som resulterte i at jeg måtte traske rundt i Mann's klær hele uka, han hadde nemlig pakket noe mer fornuftig enn meg ...

Selv om været ikke var det beste, var isen like god som alltid. Favoritten er Tversted's egen "Det blå ishus", like ved stranden. 



3 kuler med guf og sjokoladebolle. Yummi. 


Det var mye flott og spennende fotball å se, og innimellom og etter kamper hadde vi det flotteste turområdet å traske i, for å løse opp slitne rygger etter timer på sidelinjen ved baneanlegget. 




Stranden er flott og lang og hvit, ekstra synd da at været var som det var, og vi ikke fikk benyttet oss av den. Neste år, forhåpentligvis. 


Solnedgang er flott i Danmark også, nesten like flott som i Korshamn. Men bare nesten. 


Nå er det avgårde for å vurdere enda en forhåpentligvis flott solnedgang. I morgen tidlig går flyet til Texas. Det blir spennende. 

1 kommentar: