lørdag 14. mai 2011

I ♥ Tristania!!!

Dette har utviklet seg til å bli et intenst og sterkt dog naturlig nok veldig ensidig kjærlighetsforhold!


Min femte Tristania-konsert - den tredje på under ett år, faktisk, denne gang på lille Tribute i Sandnes. Snille "Litle-Morten" stilte opp og fulgte meg denne gang også. Det var rett og slett GILLI! Vi varmet opp med sushi og selvfølgelig litle-Mortens favoritt: GRØNT, før konserten.

Det var ikke så mange tilskuere til stede, og kun etpar kjente ansikter. En stor skam synes selvfølgelig jeg, men de som var der fikk med seg en kanonkonsert, både av "oppvarmerne" Madder Mortem, og av Tristania.

Madder Mortem var et helt nytt bekjentskap for meg, men jeg likte det, og det må nok umiddelbart føres Madder Mortem CDer opp på ønskelista!

Jeg hadde selvfølgelig og som alltid, store forventninger til Tristania, og ble absolutt ikke skuffet, jeg tror jeg syntes denne konserten var bedre enn den forrige, på CC. Jeg hadde på forhånd fått beskjed om at min favorittsang fra siste CD var innøvd og skulle spilles. Lykke! Eneste som jeg syntes manglet etter fremføringen, var den norske tekstdelen... Muligens det var fordi jeg hadde et sterkt ønske om at konserten skulle vare enda litt lengre...


Men Tribute er altfor lite for Tristania. I tillegg gikk de tomme for "grønt" i baren FØR konserten var ferdig... Argh!

Tristania passer mye bedre på større scener, og jeg har et intenst ønske om å få se dem på RxR i september...!

Nå er det å ta på seg penkjolen, sprette champagnen, finne frem jordbærene og gjøre seg klar til glitter & glam, Eurovision Song Contest Party med LOADS of dårlig musikk hos Penny. Blir nok et antiklimaks etter i går, helt sikkert minneverdig, men garantert ei hard helg for ei gammel dame !!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar