torsdag 11. november 2010

Juleverksted

En årlig happening i november, er Juleverksted! Med julemat og utlodning og mandel i riskremen og vin og sjokolade og pepperkaker og mandariner. Og lim og nåler og sytråd og filt. Det er helt utrolig hvor flinke og kreative de som arrangerer det er. I år var det julestrømpe, hjerter og magnetnisse vi skulle lage. Det så - som vanlig - fryktelig vanskelig ut for et menneske som knapt vet hvilken ende av nåla man syr med, men med kyndig og proffesjonell veiledning ble resultatet bra nok til faktisk å kunne vises frem til andre ikke-deltakere!! Jeg kan bare si: Tusen Takk for at jeg får lov til å være med dere på dette! Dere er bare herlige!


Forresten; gjett hvem som sto som fremderste bil i taxirekken da jeg skulle hjem? Godt jeg har god hukommelse. Samme bil og samme sjåfør som for vel to måneder siden ikke var så veldig hyggelig mot meg... Neida, jeg tok overhode ikke den bilen, nei!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar