mandag 20. juni 2011

Sommersalg!

Jeg er med i Platekompaniets "KOMPIS-program". Jeg har krysset ut hva jeg interesserer meg for, og får jevnlig mailer med tilbud fra de, uten at jeg noen gang har benyttet meg av det - til nå ihvertfall.

Fikk mail fra de nå nettopp:


Wohoo, tenkte jeg. Interessant. Helt til jeg leste videre: "Få Kongens tale på DVD, for kun 99,-."

O M G !!!

Jeg ser veldig lite film, og kjenner veldig lite til film. Sånn er det bare. Jeg trodde selvfølgelig at Kongens tale var "VÅR" Konges tale - altså den han sitter og leser opp på julaften eller nyttårsaften eller når det er, og tenkte; er det virkelig mulig både å lage OG å selge noe sånt???

Selvfølgelig var det ikke det! Etter å ha trykket "last ned vedlegg" sto Colin Firth der og smilte vagt, og Kong Harald var slett ikke å se på coveret...



Facepalm og Headdesk og så videre!!!

Og jeg er ikke engang naturlig blond ...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar