tirsdag 23. februar 2010

Autografjeger'n

Verken jeg eller Marlene har ennå helt kommet over at jeg så ABBA-Bjørn på Heathrow når jeg var i London i januar, uten å få verken bilde eller autograf med hjem til samleren. Jeg lovet der og da å ALLTID ha penn og papir i veska. Og det kom jammen godt med i dag!

På vei inn på hotellet i Birmingham kom en mann bak oss, og kommenterte "jøss, er det andre nordmenn også her!" Og så var det jammen John Carew. KULT! Han var veldig i farta, så jeg fikk ikke tatt noe bilde, men autograf fikk jeg i det minste!


Jeg har nok ikke helt klart å gjøre opp for meg ennå, men jeg jobber ihvertfall iherdig med saken!!!

2 kommentarer:

  1. ååå endelig hadde du papir og penn og bevis for at du har møtt en kjendis!! Morro!!

    SvarSlett
  2. Wiiii!! Åsså Carew av alle folk, det e jo ikje småtteri ;) Kult!

    SvarSlett