torsdag 9. mai 2024

Ny hobby - eller mani ...

Ikke visste jeg at Trumf kunne bli en mani, men det vet jeg nå!

Da vi blakket oss for Eurobonuspoeng i november i fjor, lurte jeg veldig på hvordan vi skulle klare å opptjene nye poeng raskest mulig. Mann reiser masse, men som regel på billige billetter som ikke genererer så mye poeng, og da måtte jeg undersøke andre muligheter. Vi har begge to SAS Mastercard som genererer en del poeng ved bruk, men det som faktisk genererer mest, er fast overføring av Trumf poeng til Eurobonus. 

For hver Trumf-krone man sparer ved handling i Norgesgruppen, får du 10x ved engangsoverføring til Eurobonus og hele 13,5x ved fast overføring. Jeg har satt opp fast overføring for hver 50. Trumf-krone, hvilket vil si at jeg får overført 675 Eurobonuspoeng hver gang jeg har opptjent 50 kroner på Trumf-kontoen min. 

Med iherdig innsats har vi nå klart å samle 160000 poeng på bare 6 måneder, noe jeg er svært fornøyd med. 

Det er endel andre på kontoret som også har fått øynene opp for dette, og ser muligheten til å få masse poeng å reise for. Den mest ihuga kjører Amex Elite og genererer CTer, og kjører regninger gjennom BillKill. DER er ikke jeg kommet. Enda. Men det er faktisk blitt en supergøy, ny "hobby" å spare Trumf.poeng! Og jeg vet at gevinsten er stor med litt innsats! Jeg må bare passe på at jeg ikke ender opp med å bruke like mye eller mer penger på handling kun for poengenes del, enn hva det ville kostet å faktisk kjøpe en flybillett med penger... 

Nå er det full planlegging for storhandel på Trippel-Trumf torsdager, og det studeres KiwiPluss tilbud, Meny Mer tilbud, produkter fra Jacobs, Jippi tilbud fra Gigaboks, og netthandel på ViaTrumf for å generere mest mulig poeng, fortest mulig. Jeg har også kjøpt Trumf-poeng fra andre til pålydende som ikke har samme interesse som meg i flybilletter. 

Så, dersom noen har opptjente Trumf-poeng som de tenker å ta ut i kontanter, er jeg mer enn interessert i å kjøpe!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar